[python] Python 3 a další druhy (TkinterPython, ...)

Daniel Hubáček hubacek.dan na gmail.com
Středa Prosinec 31 19:52:10 CET 2014

Zdravím,

začal jsem se učit s programováním v Pythonu. Bylo mi řečeno, že z něj udělám cokoliv, i normální aplikace (slovem normální myslím něco, co se otevře v normálním okně a ne v konzoli)... Poté jsem zjistil, že se Python dělí na wxPython, tkinterPython atdatd. Mylsel jsem, že Python 3 je základ a pak mohu začít s konkrétním "druhem". Dnes jsem ze zvědavosti nahlédl konkrétně do tutoriálu toho tkinterPythonu a zjistil jsem, že přesto že jsem četl první věci celého tutoriálu, nevidím tam nic jako "print","input", ... Ale že tam jsou uplně jiné značky.

Vysvětlil by mi prosím někdo (pokud možno česky, jsem začátečník, těm vašim odborným výrazum moc nerozumim :D ) jak to tedy je? Je Python základem pro vše, a nebo si o tom mám něco přečíst a rozhodnout se rovnou pro konkrétní druh...

Děkuji! :-)