[python] začiatočník programuje ,alebo čo som zostrojil a tak to to(NE)/ funguje

martin Guľkaš mghorcik na gmail.com
Úterý Únor 4 10:30:33 CET 2014

dobrý deň!

  Vytvoril som cvičný program zatiaľ je bez primárnej  podstaty. Nemá
jednoznačnú úlohu, pretože je pokusný tu sa len učím, teda hľadám na
nete čo by ešte mohol robiť a ako to napísať v pythone.

Kedže som začal skúmať Tkinter a momentálne si skúšam všetky grafické
udelátka  ako vyzerajú a čo môžu robiť ,zaujímalo by ma či tento môj
program sa nedá upraviť pre grafiku.

A to je aj moja otázka :

  Dá sa do použitých funkcii dopísať graficky kód, alebo musím ten
program začať od nuly v grafike ? Len tak mimochodom zatiaľ programujem
len funkčne a precedulárne oop som ešte nejako nepochopil (samouk)

Martin