[python] mtp android

geon na post.cz geon na post.cz
Úterý Únor 4 13:04:58 CET 2014

Ahojte,

s mým novým androidem se trochu potýkám, aby mi fungovaly všechny moje
staré věci, na který jsem byl zvyklý. Třeba jsem přes příkazový řádek
kopíroval různé věci tam a zpět. Nyní, prý od od androida 4.1 to již
nejde, protože zrušili podporu tzv. mass storage. Tady čtu
http://superuser.com/questions/369959/how-do-i-access-mtp-devices-on-the-command-line-in-windows,
že na pokud chci kopírovat na mtp disk, nestačí copy, ale je třeba, aby
kopírovací program uměl primitiva read, seek, write. Což mě napadlo, že
Python umí a mohl bych kopírovat věci na sd kartu v androidu přes Python.

Našel jsem i nějaké knihovny, např.
https://pypi.python.org/pypi/pymtpfs/, ale nikde žádný příklad použití a
velmi divné (v setup.py vlastně jen jedna funkce).

(Našel jsem také různé obezličky jako spustit na androidu ftp server a v
pc se připojit na ten ftp server a připojit jako písmeno a už by
klasické kopírování mělo jít, ale tudy jít nechci. Také nechci roota,
kde to asi jde také.)

Díky za pomoc