[python] GUI pro Python 3.3

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Úterý Únor 18 09:13:29 CET 2014

Ahoj Romane,

Tkinter je k Pythonu přibalený, ale je to spíš takový záchranný člun.

GUI toolkitů je víc (https://wiki.python.org/moin/GuiProgramming),
ale osobně bych si vybral buď wxPython (zatím jen pro Python 2) nebo Qt.
Qt mi připadá horší z hlediska licenčního a taky to vypadá na těžší váhu
(snaží se některé věci dělat vlastními prostředky). Víc se mi líbí wxPython.
Problém je v tom, že wxPython pro Python 3 je zatím ve vývoji (projekt Phoenix
http://wiki.wxpython.org/ProjectPhoenix).

Očekávej vášnivé obhajování toho či onoho toolkitu, protože tohle
je svatá půda :)

Petr