[python] GUI pro Python 3.3

Petr Viktorin encukou na gmail.com
Středa Únor 19 17:08:45 CET 2014

> Nejsem puvodni tazatel, dekuji vsak za info. Zajimal by me vyvoj spis pro
> ty tradicni nudne desktopove aplikace.
To se radši drž dál.

> Zajimalo by me proto, zda povazujete Kivy za dobrou volbu pripade, ze mavnu
> rukou nad nenativnim vzhledem GUI v ruznych systemech (misto toho je
> predpokladam jednotny kyviacky),

Jo. Je "skinovatelný"; výchozí nastavení vypadá docela hezky.
Koneckonců koukni na screenshoty (
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.kivy.showcase&hl=en
)

> dale v pripade, ze hledam neco OSS,
MIT; UI je pod LGPL

> stabilniho
Jo

> perspektivniho
Myslím že jo.

> vedeneho lidmi s otevrenou mysli
Jo, Mathieu je fajn :)

> s rozumnym API.
No, mám (samozřejmě) své výhrady, ale jo :)

> Jestli byl vyvoj Kivy motivovam smerem k hodne interaktivnim aplikacim,
> obavam se trochu, ze vyvoj pro s tradicni "officove" GUI bude na druhe
> koleji. Je to spravny pocit?
Rozhodně, na to Kivy není stavěné; jestli chceš kreslit tabulky místo
hraní si s OpenGL tak sáhni po něčem jiném.

> Odradilo me taky to, ze jsem zkusil 'pip install kivy' ve virtualenvu na
> Ubuntu 13.10. Nejdriv to chtelo Cython, ten jsem vzal z distribuce, pak to
> chtelo novejsi setuptools, to jsem narval do virtualenvu. Pak to stejne na
> cosi selhalo, uz nevim...
Instalace je horší. Je to "optimalizované" až hrůza, autor má vlastní
workflow, není to jen jednoduché pip install. Ale jak to jednou
rozchodíš tak to funguje.