[python] Filozoficko-průzkumná otázka

Honza Javorek mail na honzajavorek.cz
Středa Únor 26 18:52:08 CET 2014

Já se taky Pythonem živím. Pracuji na volné noze a píšu webová API. Teď
zrovna pro http://synopsi.tv/. Co se vzdělání týče, mám Mgr., ale titul
používám pouze pokud se pohybuji v akademické sféře.

Zrovna nedávno jsme se bavili o tom, že bychom na novou verzi
http://python.cz/ přidali nějaký seznam / mapku firem a jednotlivců, kteří
se Pythonem zabývají a živí, aby člověk, který po tomto jazyku pokukuje,
také věděl, že to nemusí být jen koníček - že se s Pythonem dají normálně
vydělávat slušné peníze a že je takových lidí v ČR dost.