[python] Fwd: [django-cs] napyvo: vzpominame (34)

Jakub Vysoky jakub na borka.cz
Čtvrtek Leden 9 14:33:38 CET 2014

Ahoj vespolek. Preposilam pozvanku na prazsky python sraz. Dorazite?

---------- Forwarded message ----------
From: Jiri Barton <jbar na tele3.cz>
Date: 2014/1/9
Subject: [django-cs] napyvo: vzpominame (34)
To: Django Cs <django-cs na googlegroups.com>

Zda se mi to? Nebo nekomu jinemu, ze nam nejak ten Python upada?
Nedavno jsem dokonce slysel nazory, ze k cemu je virtualenv a ze ho
vlastne vubec nepotrebuji. Tak abyste si prosvisteli, proc je to
potreba a jestli to vubec lze nahradit, prijdte za tyden ve stredu 15.
1. 2014 na Pyvo sraz, ktery se jako uz tradicne kona od 19:00 na
Venecku, Ostrovskeho 38a, Praha 5 - Smichoff.

Mozna me napada jeste nejaky Vagrant nebo to prohnat pres Docker.
Anebo wheel. Jestli neco o tom vite, tak vas radi uslysime v prednasce
nebo lightning talku.

Line-up:
virtualenv - kvbik
virtualenvwrapper - prihlas se, nebo o tom budu mluvit ja
??

whiskybar

http://lanyrd.com/2014/praha-pyvo-january/

E-mailová skupina django-cs na googlegroups.com
Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs

--- Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru
skupiny django-cs ve Skupinách Google.
Pokud chcete zrušit odběr skupiny, aby vám z ní již nechodily e-maily,