[python] začiatočník programuje alebo prečo to nefunguje:)

Martin Gulkaš mghorcik na gmail.com
Úterý Červenec 15 12:07:34 CEST 2014

Dobrý deň!
Na úvod volám sa Martin a som samouk v pythone. Tohle som teraz
zostrojil ale chcel by som obmedziť opakovanie zadávania rokov pri
špatnom pokuse. Nejako obmedziť return vo funkcii  aby napríklad po 5
tich pokusov sa program zatvoril -ukončil.

ešte poznámka neprogramujem oop pretože to ešte neviem a ani obsluhovať
výnimky  zatial je to premňa španielská dedina

uvažoval som ad tým : pokus = 3 * return (pristup())
                                     if zadanie>=pokus:
                                         import sys
                                         sys.exit()
                                      nedá sa to nejako takto poriešit?

ak nedá prečo a poprosil by som ako by sa to dalo riešit bez oop dakujem.