[python] tkinter, treeview, focus a scroll

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Úterý Červen 3 14:17:32 CEST 2014

Ahoj, vypadá to, že na to je funkce see, jenže v tom __init__u to
nefunguje. Patrně je
potřeba, aby se to všechno vytvořilo a zobrazilo, a pak teprve to může
fungovat. Ono
to vlastně dá rozum, jak může see zobrazit něco v rámci něčeho, co vůbec
není vidět?

Když si do __init__u přidáš:
*        self.btn = Button(self)*
*        self.btn['text'] = 'select'*
*        self.btn['command'] = self.do_select*
*        self.btn.grid(row=2, column=0, sticky='ns')*

a pak přidáš funkci
*    def do_select(self):*
*        self.tree.selection_set('I024')*
*        self.tree.see('I024')*

tak po stisku toho tlačítka už to tam nascrolluje.
--
Petr

http://pysk.blog.root.cz/