[python] tkinter, treeview, focus a scroll

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Úterý Červen 3 21:28:29 CEST 2014

> Právě že chci aby se po spuštění programu
> zobrazila naposledy použitá položka.
>
> Proto mi to tlačítko nevyhovuje.

No, to tlačítko bylo právě na postrčení :-)

> Tak jsem vymyslel zavolání té funkce do_select()
> pomocí metody after() (viz příloha)
>
> Funguje to, jen mi to připadá dost podivné/amatérské.
>
> Ne ne. after, nebo třeba wx.CallAfter je běžný postup. Některé frameworky
mají event, který se vyvolá potom, co je okno vytvořeno, možná něco takového
najdeš, ale after je asi vpořádku. Píšu asi, protože přece jenom tk neznám,
ale představuju si to tak, že after se zavolá až bude volno, to znamená
jakmile se běh programu dostane do mainloop, a bude mít čas.

--
Petr