[python] XLSX z Pythonu

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Pondělí Červen 23 23:21:28 CEST 2014

Ahojte konference,

webová aplikace mi produkuje CSV, ale klient říká, že uživatelé to ne vždy
v pohodě otevřou. Říká:

    Problemu je cela rada - Excel je mainstream a otvirani CSV v nem je
    velmi problematicke, na Macu to je vzdy rozhazene, na win jen nekdy.
    Zalezi na nastaveni windows, verzi Excelu atp.

Sám Excel ani Wokna ani Mac nepoužívám a tak bych to obtížně ladil.

Webová aplikace produkuje tabulková data s různými datovými typy v
jednotlivých sloupcích. Pro CSV vše konvertuje do řetězce. Pro XLSX to
nutně dělat nemusí.

Můžu poprosit ty z vás, kteří jste podobný požadavek už realizovali ke
spokojenosti (českých) uživatelů Excelu, zda byste mi dali tip?

Maluju si:

1. DEB balík v Debian Squeeze i novější Wheezy
2. Dobrá, tak stačí, když bude jen v novějším Debian Wheezy
3. No dobře, tak instalovatelný pipem (PyPI)
4. Může mít kompilovanou část
5. Jen ať to nemá závislosti na Windowsovém kódu

... to si poněkud vymejšlím, jde mi o určitou solidnost implementace a
udržovatelnost v budoucnu.

Pokud řešení není moc triviální, můžeme se domluvit na odměně za poskytnuní
implementace.

Díky!

--
:  Vladimir Macek  :  http://macek.sandbox.cz  :  +420 608 978 164
:  UNIX && Dev || Training  :  Python, Django  :  PGP key 97330EBD