[python] XLSX z Pythonu

Radim Novotny novotny.radim na gmail.com
Úterý Červen 24 07:44:50 CEST 2014

Pro generování jednoduchých XLS souborů používám xlwt - jednoduché, funkční.

Teď nedávno jsem potřeboval něco sofistikovanějšího a tak jsem hledal a
zaujal mne https://xlsxwriter.readthedocs.org/

Myslím, že jako alternativu CSV ti bohatě postačí xlwt. Příklad použití -
http://pastebin.com/YkqdQAfm
Uživatelé mají raději XLS i pro import dat, takže pokud to jde, tak namísto
CSV umožním upload XLS a parsování pomocí xlrd

--
Radim