[python] Překódování textových souborů z DOSu.

Petr Viktorin encukou na gmail.com
Pondělí Březen 3 16:59:55 CET 2014

Aha, už jsem si to přečetl trochu líp :)

Problém je v tom, že znaky v cp852 jsou, ale v cp1250 ne. Příklad je ░
(U+2591 LIGHT SHADE, v cp852 '\xbf').
Takové znaky samozřejmě převést nejde. Co bys chtěl, aby s nimi tvůj
program dělal?

Jinak doporučuju kódovat do UTF-8, které umí všechny znaky na které si
vzpomeneš.