[python] Gtk LED on/off (začiatočník)

Lukáš Sliacky lukas na sliacky.eu
Středa Březen 26 12:51:30 CET 2014

Ahoj Petr,

ďakujem za odpoveď.
Vidím, že som si na začiatok nevybral úplne jednoduchú úlohu :) Bral som to, že sa Python naučím nejak "za jazdy", ale vidím, že si budem musieť podrobnejšie naštudovať niektoré témy.

Čo sa týka Tvojej ponuky, pokiaľ by Ti to nerobilo problémy, som určite za.
Síce si to tiež asi neviem ideálne predstaviť, ale však, prečo to neskúsiť? (Ak si to predstavuješ za nejakú finančnú, resp. nejakú bartrovú odmenu, podmienky si môžeme dohodnúť mailom).

Čo sa týka public diskusie, mne osobne to nevadí a pokiaľ bude Petr súhlasiť, môžeme to vyskúšať.

Lukáš