[python] NaPyVo #38: CMS Battle

Jiri Barton jbar na tele3.cz
Pondělí Květen 19 00:43:03 CEST 2014

Pratele, dalsi Python sraz #38 v Praze se neuprosne blizi! Na prvni
pohled mozna vzdalene tema CMS, ale kdo z vas nema nebo nemel nekdy
vlastni stranku/blog?

DJANGO-CMS
Krome ohlasenych hvezd vecera, vzpomente si, nevideli jste nekdo
django-cms v akci? Staci lightning-talk, napr. k cemu to je, priklad
pouziti, nebo nejaky pekny nazor staci.

PELICAN, JEKYLL, etc.
Posledni dobou vidim kolem sebe narust statickych generatoru stranek,
pritom jejich editace muze probihat obdobnou formou jako u dynamickych
CMS. Ja myslim, ze se podivam, jak jsem publikoval vlastni blog na
GitHub pages s pomoci Jekyllu. Mam takovy pocit, ze nekdo zminoval, ze
pouziva Pelican? Doporucuju se priznat, jinak si vas najdu a lightning
talk vas asi nemine.

Kazdopadne prijdte tuto stredu, 21. 5. 2014 na Venecek, Ostrovskeho 38a,
Praha 5 - Smichov od 19:00. Bude asi vedro, pivo tam urcite najdete.

Ciao
whiskybar

http://lanyrd.com/2014/praha-pyvo-may/