[python] Soutěž o lístek na PyCon PL

Honza Javorek mail na honzajavorek.cz
Pondělí Září 29 21:50:05 CEST 2014

Ahoj,

takže pokud jsem nikde nic nepřehlédl, vítězem se po rozlosování stává
Jaroslav Vysoký z Roudnice! Jardo, blahopřejeme a z našeho
brněnsko-pražského studia posíláme výhru k Labi! Přikládám důkaz místo
slibů, snad Petr Viktorin jakožto náš brněnský Python bůh nezabije příliš
mnoho koťátek za to, že jsem to udělal v Pythonu 2.7 a ne ve trojce.

Díky všem za účast!
Honza