[python] [django-cs] Marketing minute: Kdo pouziva Python?

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Úterý Duben 28 14:23:54 CEST 2015

Diky za odpoved, Vitku.

Prece zminka, reference, firmu nestoji penize ani cas ani rozhodovani.
Jakoukoli aktivitu (kterou smerujes na pyvec.org sekce Partneri) lze cekat
jen od tech zapalenejsich, kterych bude na prstech jedne ruky. Neco davat
se ceske firmy teprve uci, maji samy sebe za chude.

Co jsem navrhoval je laciny zpusob, jak pomahat kredibilite Pythonu u tech,
kteri prichazeji jako novi, nejsou presvedceni jako my nebo u jejich sefu...

Tak nemusi tam byt velka jmena hned tucne. Byl to jen jeden z mych navrhu.
Ostatni bylo to, aby 1) lide vubec posilali zminky o firmach, ktere by se
tam daly dat, 2) se z cloudu nazvu, ktery je podle me neprehledny a neni
ani poradne videt prechody mezi subjekty, udelalo neco prehlednejsiho,
treba dvousloupcovy seznam.

Proti tomu jsi taky?

Podle me freelanceri nepatri na frontpage, ale klidne muzou byt na subpage.
(Pro ostatni podotykam, ze komentuju ciste jako kolemjdouci, python.cz neni
muj projekt. Jen mi na Pythonu zalezi. A disclusure: Protoze Python skolim,
mam z jeho lepsiho postaveni i obcasny zisk.)

Vidim tedy, ze mame rozdilny pohled. Ja python.cz vidim jako (krom jineho)
svym zpusobem marketing -- web by mel zaujmout nove prichozi, kteri toho
moc nevedi.

Vl.