[python] Lock

Jan Bednařík jan.bednarik na gmail.com
Pondělí Únor 9 18:37:12 CET 2015

Jestli potřebuješ aplikaci, která je nezávislá na druhu databáze, použij
SQLAlchemy, která ti poskytne abstrakci nad různými databázovými backendy.

Jinak na myisam i innodb je špatné to, že nejsou ACID a dříve nebo později
tě někde pořádně vypečou. Jak už psal Honza Král, 99% problémů s databází
je MySQL. Jestli neděláš jen nějaký hobby projektík pro sebe, použij raději
PostgreSQL.

Honza