[python] Volba web-frameworku (a pár menších dotazů)

starenka . starenka0 na gmail.com
Středa Únor 11 14:35:28 CET 2015

Btw: pokud mas na vyber jen dve (nebo relativne malo) moznosti je
podle me lepsi misto selectboxu (dropdownu), pouzit radia...
---
In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how
you did it. Six months later, neither can you. | print
'aknerats'[::-1]