[python] isdir nebo Not isdir

Hynek Fabian hynek.fabian na firma.seznam.cz
Čtvrtek Únor 12 18:35:58 CET 2015

Jestli to je cron job tak bych si tipnul ze nestiha a narazil na svoji
starsi instanci.
Pokud mas podezreni na hlubsi problemy tak bych to zkusil protlacit
rsyncem – kdyz to bude delat taky tak je tvuj pajtni kod mimo podezreni,
v opacnem pripade by mohl neco napovedet.