[python] isdir nebo Not isdir

mtip mtip na atlas.cz
Čtvrtek Únor 12 22:29:07 CET 2015

A co oprávnění v sambě a filesystemu na linuxu.
Není to tak, že existuje adresář právy, že není v sambě vidět ale existuje?

Nebo tipuju, že jiný proces vytvoří adresář v mezidobí mezi isdir a mkdir.

Mirek

--------------------------------
12. února 2015, 22:11:05, napsal jste:

z> Dne 12.2.2015 v 19:48 geon napsal(a):
> [...]
z> Bohužel ne, celá cesta čisté ascii.
z> Opravdu se mi to jeví výjimečné a náhodné.

z> Není to tragedie, pokud člověk netrvá na tom, že by měl vědět co se děje :-)
z> Jen mne otravují ty chybové hlášky.
z> Budu to muset nějak ošetřit a smířit se s tím :-(

z> Děkuji za zájem!!
z> Python mailing list
z> python na py.cz
z> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python