[python] [django-cs] ☇ Prazske Pyvo #47 ☇

Petr Viktorin encukou na gmail.com
Pondělí Únor 16 23:01:42 CET 2015

Hlásím jeden lightning talk na https://github.com/pyvec/bookshelf !
Příležitost pro všechny ze svých přečtených (nejen) Pythoních svazků
ofouknout prach, a nechat je kolovat po republice.

A slyšel jsem že Mikey odřekla účast, tak na report o DjangoGirls by
to chtělo nějakého kouče. Co vy na to, Honzové? :)