[python] [django-cs] ☇ Prazske Pyvo #47 ☇

Honza Javorek mail na honzajavorek.cz
Úterý Únor 17 13:53:44 CET 2015

Ja jsem vsechny IT knihy kdysi uz daroval do knihovny na VUT FIT kdyz jsem
se stehoval :-/ Ale treba doma jeste najdu nejaky zbytecnosti.

Treba ;)

> A slyšel jsem že Mikey odřekla účast,

To je dobry vedet, v tom pripade asi nema pro Zuzku smysl na Pyvo chodit a
radsi at obejde tu Pracovnu a zacne vybirat termin. Uz je docela pouzitelna
po nemoci, tak se do toho snad obratem uz pusti.

> Ja muzu udelat lightning talk a couchovani (nejen) na Django Girls.

To by bylo super!

Honza