[python] [django-cs] ? Prazske Pyvo #47 ?

Honza Javorek mail na honzajavorek.cz
Středa Únor 18 16:18:48 CET 2015

To o navrhu interface knihoven by bylo super. (Osobne jsem si pro vlastni
potrebu vyvinul rozdeleni API vs. interface, aby se mi to nepletlo - API
pro webova, interface/rozhrani pro knihovny atd.)

Jinak Django REST Fw pouzivali myslim ve Videoflotu (halo... Tomas
Ehrlich...?), tak by me zajimalo jak to dopadlo a jak se s tim pracuje,
jestli je to dobry nebo ne. A Falcon by me taky zajimal. Podle me ma hezci
interface na psani views nez Flask.

Co bych nabidnul ja, to bych si jeste nechal projit hlavou :) Taky muzem
zkusit vyslat Zdenka <https://twitter.com/zdne>, ten ma vzdy nejakou pecku
a libi se vsem a vsude ;)