[python] [django-cs] ? Prazske Pyvo #47 ?

Jakub Vysoky jakub na borka.cz
Středa Únor 18 15:56:15 CET 2015

s tebou uz zrovna pocitame, i kdyz, zalezi, co nabidnes :))))

kdo dal? vitek by mohl neco povedet o falcon, ze jo?

ale jeste by to chtelo nejake api frameworky, nebo mozna neco, co ty api
data uz bude nekde zobrazovat (ruzne tyhle javascript knihovny?:))

napady vitany!