[python] Brněnské Pyvo + BRUG + CzechiPub: Dokumentační

Martin lisiak4 na seznam.cz
Neděle Únor 22 15:39:36 CET 2015

Ahoj,

No já jedině do budoucna co mám v plánu řešit je PILLOW pro Python 2.x. Ale
má hezky udělanou dokumentaci a ještě jsem se na to vůbec nekoukal, a já se
nerad ptám, když se na něco nejdříve nepodívám a tohle je jen můj plán do
budoucna. Potřebuji si na Amize ( :) ) zpřístupnit takovou základní grafiku
pomocí fontu. Vše by zpracovalo PC a na Amize by jsem to již jen zobrazoval.
Mám k dispozici 7 barev, tak třeba něco zobrazit černobíle. Takže bych
potřeboval načíst nějaké foto po pixelu a každému pixelu dát nějaký odstín
(ze 7 možností) černobílé. Ty odstíny budou vlastně reprezentovat 7 písmen.
Budu zobrazovat jen 1 pixel z písmene co umím a tyhle pixely (písmená) pudou
za sebou.

Další věci co bych potřeboval je načíst foto po blocích 1 pixel na šířku a 5
pixelů na výšku a dle toho, kolik pixelů v tomhle bloku bude "svítit" opět
přiřadit jedno písmeno z 32 písmen. Má to omezení, že tomuhle bloku (5
pixelů) budu moci přiřadit pouze jednu ze 7 barev (jedna barva pro pixely,
druhá pro pozadí = nesvíticí pixely). Pro lepší názornost posílám v příloze
foto.

Tak třeba pokud by nevadilo, že jsem se na dokumentaci ještě nekoukal, tak
bych se pokusil stavit. Stačí mne nasměrovat na konkrétní příkazy ze všech
možných, které k tomu potřebuji, v lepším případě uvést příklady a já se na
to pak doma v klidu když si na to najdu čas podívám.

Já jen, v čem budu v budoucnosti možná potřebovat poradit, když to nezvládnu
sám.

Díky za "vyslyšení"! :)

Lisiak4 (Brno)