[python] Volba web-frameworku (a pár menších dotazů)

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Čtvrtek Únor 26 12:04:00 CET 2015

Diskuse o cem? O tom, jestli je znovu potreba vynalezt kolo?

Co se tyka nauceni veci, rozhodne nic proti tomu. Ale pokud to nepotrebuje
opravdu do detailu, je zbytecne, aby to psal od nuly.

 To, cos popsal jako "napis abstrakci nad request a response, potom nejaky
URL router. Pozdeji az budes potrebovat formulare, udelas si abstrakci na
formulare" je prace na tydny, pokud to clovek nejak zbastli. Na mesice,
pokud to ma udelat poradne a jeho kod ma resit chyby, ktere uz predtim
vyresili jini.

  Zkratka, muze stravit pomerne hodne casu tim, ze znovu napise neco, co uz
davno existuje a ma vychytanou vetsinu chyb. Pak to muze udrzovat, protoze
budou potreba zmeny, upravy a opravy.

 Nebo muze jit jinou cestou a naucit se jak funguje nektery z existujicich
frameworku  ( a proc to tak je ). Muze ho treba vylepsit a zdokonalit.

  Ja jsem pomerne velky zastance toho, ze by lide meli rozumet tomu, jak
veci funguji. Ale zaroven mi prijde zbytecne opakovat chyby druhych.

  Jirka