[python] [django-cs] Re: NaPyVo #46: Doka

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Pondělí Leden 26 21:34:39 CET 2015

Za sebe dekuji.
V tom prvnim talku bylo asi intro do Dockeru. Tak se o tom, o cem se
mluvilo v tech dalsich videich, ktere jsem videl, nastuduju nekdy nekde
jinde. Zacina to vypada, ze Docker ma tah, tak to asi k necemu bude... :-)

Vl.

--
:  Vladimir Macek  :  http://macek.sandbox.cz  :  +420 608 978 164
:  UNIX && Dev || Training  :  Python, Django  :  PGP key 97330EBD