[python] Frontend, GUI distribuce pro uživatele

Marcus Scalpere marcus.scalpere na gmail.com
Pátek Leden 30 20:21:21 CET 2015

Dne pátek 30. ledna 2015 18:28:10 UTC+1 Petr Viktorin napsal(a):

> Tohle je asi jednodušší varianta z pohledu vývojáře.
> Spoustě lidí problém s připojením z nějakého důvodu nevadí.

> Udělat GUI v Pythonu a zabalit to do exe není úplně jednoduché.
> Samozřejmě to jde; jednou jsem to dělal, znovu to ale dělat nechci :)
> Možná varianta je udělat webovou aplikaci, a pak jako exe zabalit malý
> server, co po spuštění otevře prohlížeč se stránkou kterou servíruje.
>
> Doporučuju kromě toho udělat i CLI rozhraní: mnohem líp se odděluje
> backend a frontend, když máš frontendy dva.

> A pro ostatní vývojáře se bude hodit wheel na PyPI, nebo aspoň
> [...]

Licenci jsem doplnil, BSD, přišla mi nejvíc...free, otevřená. U ostatních položek jsem zjistil, že tak úplně easy nebudou, ale snad to nějak splácám. Ale přesně takovou odpověď jsem chtěl, vím jak dál. Děkuji