[python] [django-cs] Re: Updates on your event on Lanyrd, Pražské PyVo #30 devops

Petr Viktorin encukou na gmail.com
Pondělí Červen 8 12:40:18 CEST 2015

Chtěl jsem napsat až dozpracovávám všechno co mám u sebe, když už je to
"venku", pár poznámek :)

Videa z Pyv jsou na těchto kanálech:
- Praha: https://www.youtube.com/user/pyvec/videos
- Brno: https://www.youtube.com/channel/UCzE1AyBbdp8_fbDvnrW5GgA/videos
- Ostrava: https://www.youtube.com/channel/UCXAJzEDUm-eO0KP8YEaKW8w/videos
Plus dávám vždycky odkazy na Lanyrd (i u srazů co Lanyrd nepoužívají).

Dodělal jsem Skript, který umí videa zpracovávat, tak je teď zpracovávám
a dávám na Youtube všechno co se mi válí na disku.
Jsou videa, která nejdou zpracovat skriptem (nekompletní videa,
chybějící informace, atd.); seznam toho všeho je tady na Trellu:
https://trello.com/b/D7UXcudE/videa
Kdybyste tam našli přednášku, která vás zajímá, můžu poslat existující
materiály. (A kdybyste je pak i zpracovali, budu samozřejmě vděčný!)
A jestli vám nějaké video zůstalo samo smutné na disku, dejte vědět, ať
se dostane ven!

A nakonec: Jak můžete pomoct?

Mám teď u sebe zhruba (velmi zhruba) 100GB videí z Pyv, což nejspíš
nedokážu dlouhodobě archivovat. Chcete-li se někdo ujmout archivace (ať
už přímo zdrojových videí, nebo toho co je na YT, nebo komprimovat ta
zdrojová), ozvěte se, jinak až mi selže disk zůstane jen to co je
nahrané na Youtube.

Chcete-li se naučit jak dělat videa z Pyva, a zvýšit bus factor tohohle
projektu, odchytněte si mě na některém Pyvu. Všechno rád ukážu.

Chcete-li pomoct s technickými věcmi, třeba automatizací nahrávání na YT
nebo s prezentací videí na pyvo.cz, a máte čas, 24.-25. 6. bude v Brně
python.cz hackathon.

On 06/08/2015 11:36 AM, Jakub Vysoky wrote:
> protoze i tady - mohlo by nekoho zajimat ^^
>
> diky moc @encukou !!
>
> On Mon, Jun 8, 2015 at 1:01 AM, Lanyrd Support <support na lanyrd.com
> <mailto:support na lanyrd.com>> wrote:
>
>     __
>     Here's an update on your event, Pražské PyVo #30 devops, on Lanyrd.
[...]