[python] [django-cs] hledame 51. sraz naPyVo v Praze

Petr Viktorin encukou na gmail.com
Čtvrtek Červen 18 15:47:24 CEST 2015

Videa z (nejen) tohoto Pyva jsou na https://www.youtube.com/user/pyvec/videos !

Doneslo se mi, že ne všichni chtějí svůj obličej na YouTube, takže od
teď budou záznamy z lightning talků opt-in. (Teda kromě Kubíka a
Honzy, a podobných celebrit :P)
Kdo měl LT a chce zveřejnit záznam, ozvěte se prosím.