[python] Volba web-frameworku (a pár menších dotazů)

Marek Nožka marek na tlapicka.net
Středa Březen 11 14:48:52 CET 2015

Ahoj

> Obávám se, že u většiny začátečníků může dojít celkem jednoduše
> k omylu, že jednoduchý web framework je jednoduchý na naučení,
> což podle mého absolutně není pravda. Naopak, třeba Django
> (jenom jako příklad, nehoruji úplně konkrétně jenom pro ně,
> i když v Pythoním světě mi připadne jako docela dobrý standard
> ne-minimalistického web frameworku) s jeho předem nastaveným
> vším, a automatizovanými nástroji na generaci všeho,
> a s výbornou dokumentací, může být na učení jednodušší.

Nemůžu se ubránit pocitu, že právě toto bude pro začátečníka moc věcí
najednou. Ale je to asi mým pohledem na začátečníka. Vidím ho jako někoho,
kdo tak tak rozliší, co je HTML a co je Python. Když mu do toho ještě přibude
ORM a nějaké ty nástroje na automatické generování všeho, moc klidu mu to
nepřidá.

Asi není začátečník jako začáteční a podle toho by si měl taky vybrat.

Marek Nožka