[python] Volba web-frameworku (a pár menších dotazů)

Honza Javorek mail na honzajavorek.cz
Pondělí Březen 16 18:14:05 CET 2015

Zalezi, jestli se nekdo uci Python (treba nekdo kdo prijde z PHP), zda se
uci framework (nekdo kdo chce rychle udelat webovku a uz zna jakykoliv
framework odjinud a snazi se uz jen pochopit rozdily v konceptech), nebo
zda se uci vubec poprve v zivote cokoliv programovat (PyLadies,
DjangoGirls, stredni skoly, apod.). Podle me mnoho levelu zacatecniku.