[python] UHF RFID čtečka

"Ing. Vladislav Ludík" vlada na ludik.cz
Sobota Květen 16 16:05:03 CEST 2015

Zdravím všechny,

přivítal bych pomoc s oživením velmi chytré USB čtečky čipů, viz:
http://www.security-warehouse.com/index.php/rfid-860-925-mhz-equipment/rfid-uhf-860-960-mhz-iso-18000-6b-6c-desktop-reader-writrer-ultra-thin-usb-with-sdk.html
Jsou tam i dema a ovladače, unzip heslo je securitywarehouse

Můj problém spočívá v tom, že se mi nedaří s čtečkou navázat spojení.
Prostředí je Windows 7, Apache, Cherrypy a MySQLdb.

Nahrál jsem modul pyusb, ale ten USB s čtečkou nevidí.

Konstrukce:

import usb.core
import usb.util

# find our device
dev = usb.core.find(idVendor=0x10C48, idProduct=0xEA60)

# was it found?
if dev is None:
     raise ValueError('Device not found')

# set the active configuration. With no arguments, the first
# configuration will be the active one
dev.set_configuration()

# get an endpoint instance
cfg = dev.get_active_configuration()
intf = cfg[(0,0)]

ep = usb.util.find_descriptor(
     intf,
     # match the first OUT endpoint
     custom_match = \
     lambda e: \
         usb.util.endpoint_direction(e.bEndpointAddress) == \
         usb.util.ENDPOINT_OUT)

assert ep is not None

# write the data
ep.write('test')

Správce zařízení Windows rozpoznal čtečku jako Silicon Labs CP210x USB
UART Bridge (COM4)
a identifikoval VID=0x10C48, PID=0xEA60

Čtečka se ale nepřipojí.
Pomůže někdo ?