[python] Beating the Averages

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Pondělí Listopad 9 14:46:29 CET 2015

Ze Paul Graham je genius, o tom asi mnoho z vas presvedcovat nemusim. Cetl
jsem zrovna Joela a on odkazal urcitym terminem na clanek

http://www.paulgraham.com/avg.html

Nejdriv jsem se klasicky lekl delky. Prirozene, je 21. stoleti. Ale precetl
jsem ho cely, slovo od slova. Je to neco uzasneho, moudrost, lehkost,
diplomacie, spousta veci, ktere by se proste daly citovat, odkryti faktu,
ktere jsem jen tusil. A krome toho mi to udelalo radost.

Pokud se zajimate o programovani ve vyssim smyslu a ten clanek jste
necetli, nebo jste ho v minulosti jen preletli, prosim vas, 1) udelejte si
na nej cas v klidu, 2) venujte mu pozornost, 3) pokud vas zaujme, ozvete se
mi. Chtel bych si o tom promluvit.

Dik,

--
:  Vladimir Macek  :  http://macek.sandbox.cz  :  +420 608 978 164
:  UNIX && Dev || Training  :  Python, Django  :  PGP key 97330EBD