[python] Coding style

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Čtvrtek Listopad 26 18:33:59 CET 2015

On 2015-11-26, 12:30 GMT, Vladimir Macek wrote:

> Omlouvam se za OT a prudeni, ale zacinam byt diky udalostem
> a diky mediim dost unaveny. Muzu poprosit, zda by slo podobnou
> retoriku omezit aspon tady, v prostredi, do ktereho vubec
> nepatri?

To se omlouvám. Mám pocit, že jsem jenom více méně citoval BDFL,
který se k ternárnímu operátoru nechal dost dokopat proti své
vůli. Rozhodně mi je současné prostředí také protivné, takže se
omlouvám.

Matěj

--
https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl na ceplovi.cz
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

Roses are red;
    Violets are blue.
I'm schizophrenic,
    And so am I.