[python] OT: Coding style

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Pátek Listopad 27 16:46:34 CET 2015

Já jsem si říkal, že už jsem to někde viděl. Používáte pořád wxPython pro Python 2,
nebo už zkoušíte verzi pro Python 3? (Phoenix).

Co se týká poznámek k ternárnímu operátoru. Byl do Pythonu zaveden později,
ale zjevně ne bezdůvodně, takže k výrokům typu "zplozenec pekla" se nepřikláním. ;)

A co se týká velkého počátečního písmene pro metody -- konvence jsou různé
a wxPython je obal wxWidgets (C++). Rozhodně je lepší ponechat stejné
názvy z C++. Kompromisy jsou všude.

Petr