[python] Roboti, REST, Flask?

Ales Zoulek ales.zoulek na gmail.com
Pátek Září 11 10:47:33 CEST 2015

Ahoj,

jednotlivy hraci se budou nejak ovlinovat? (Napr pokud robot R1 stoji na
poli 3,4 nemuze na nej R2)

Pokud ne, proc proste kazdy student nekomunikuje se serverem samostatne
podle, server si vsechny tahy nahraje zobrazi vysledky az kdyz vsichni
tudenti poslou sve tahy?

Pokud ale opravdu musi vsechny tahy synchronisovat, pak bych rekl, ze
implementacne bude lehci 2). Tak jak tak se zda rozumny, aby studenti
nepsali vlastniho rest klienta a dostali se zadanim i malou knihovnu, ktera
s tim flaskem komunikuje.

A.