[python] [django-cs] Marketing minute: Kdo pouziva Python?

ZU1234 zu1234 na seznam.cz
Pondělí Září 14 08:53:17 CEST 2015

Dobrá den.
Úvodní text u mne vyvolává dojem že python má být základním nástrojem
produkce firmy.
Proto do seznamu nemohu přispět, ač bych rád python podpořil.

Zajímavé je také použití pojmu 'scriptování'.
Přesto že jsem na něj také zvyklý, myslím že je matoucí pro pro lidi
přicházející z windows prostředí.
Proč se nepochlapím a na místo nějakého bídného scriptování nezačnu v
tom bash-i nebo pythonu pořádně programovat!? :-)

Jinak ale podobnou aktivitu oceňuji!!