[python] Roboti, REST, Flask?

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Úterý Září 29 15:50:46 CEST 2015

Zajímavý kus kódu. Co se stane, když se server restartuje, zůstane stav
zámků zachován? Co se stane, když klient požádá o acquire a musí čekat,
protože zámek má již někdo jiný, ale zrovna v tu chvíli vypadne síť,
spojení se ukončí a recv() vrátí prázdný řetězec?

Když už řešit zamykání takhle síťově, tak aspoň pořádně :) Viz např. Redis (
http://antirez.com/news/77) Apache Zookeeper, Apache Helix...

Bohužel, distribuované algoritmy nejsou tak jednoduché, že by do
"normálního" algoritmu stačilo přidat sokety.

PM