[python] dynamický vstup klávesnice do stránky s formulářem pod Windows

Ing. Vladislav Ludík vlada na ludik.cz
Pátek Duben 1 07:25:29 CEST 2016

To vypadá velmi nadějně.
Bohužel musím dnes odjet na Slovensko a vracím se až v neděli.
Nestihnu to odzkoušet.

Mám jen jednu pochybnost o funkci "listener.php".
Jde o to, že má čtečka je aktivována modulem ( napsaným v C# ), který po
spuštění běží na pozadí Windows.
Jeho chování je takové, že po přečtení UHF tagu odešle interní znaky
klávesnice na místo, kde je zrovna aktivní okno a kurzor myši.
V mém programu je to input okno. Tam se znaky čteného tagu objeví.
Má to pro zajímavost také tu nepříjemnou vlastnost, že pokud není
klávesnice přepnutá do US,
znaky jsou interpretovány zástupnými znaky, jak je kódování například
klávesnice CES zobrazí.
To ale umím překódovat, v tom problém není.
Co se týká intervalu čtení, tam bude vhodné dát po vynulování pauzu
určitě, čtečka je schopná načíst čip několikrát po sobě.

Zatím díky za pomoc.

Vláďa