[python] dynamický vstup klávesnice do stránky s formulářem pod Windows

Jaroslav Vysoký vysoky na borka.cz
Sobota Duben 2 02:48:15 CEST 2016

Mám osobní zkušenost (gympl Rce), že čtečka karet se takhle debilně chová.
Aby to četlo kódy karet korektně, musí být zapnuta EN klávesnice, jinak to
píše diakritiku.

Je to samozřejmě v nějakém softu ve widlích, takže co je konkrétně na vině,
to neví ani sám pán bůh, a i velký Bill pouze tuší...

Ale abych okennímu světu nekřivdil, možná to skutečně posílá scan kódy.

J.V.