[python] dynamický vstup klávesnice do stránky s formulářem pod Windows

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Pondělí Duben 4 08:48:54 CEST 2016

To, co jsem psal jsou jenom moje doměnky, ale jestli to tak je, tak to bude
fungovat stejně na každým OS. Až půjdu s počítačem kolem USB čtečky,
tak to vyzkouším...

--
Petr