[python] dynamický vstup klávesnice do stránky s formulářem pod Windows

Hynek Fabian hynek.fabian na firma.seznam.cz
Středa Duben 6 14:48:01 CEST 2016

To bude proto ze se to tvari jako HID zarizeni. Pokud je znakovy
zarizeni klavesnice, da se menit vystupni mod v kernelu pres ioctl:

  ioctl(fd, KDSKBMODE, K_RAW);

V raw modu padaj z tty bajty tak jak lezou z klavesnice, je tam nejaky
dalsi mod se scan kodama a je to cely slozity jak zebrik, ale je to
popsany nekde v dokumentaci kernelu. (btw neplest s raw modem tty, to je
uplne jina pisnicka). Dokonce se to necha zavolat z pajtnu, ve
standartni knihovne je wrapper nad ioctl, ale kody asi bude potreba
zjistit z ceckovych headeru.
Jak je to na wydlich presne nevim, ale jelikoz dostavaj z klavesnice ty
stejny raw kody a vyrabi z toho zase klavesnicovy znaky, tak se to snad
nemuze moc lisit.