[python] Aktuální učebnice Pythonu

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Pondělí Duben 18 09:08:23 CEST 2016

Ahoj,

Já stejně jako mnoho ostatním taktéž doporučím Dive Into Python 3,
resp. český překlad Ponořme se do Pythonu 3. Vše ostatní pak člověk
zjistí z dokumentace a nakonec ze zdrojového kódu. Tam se člověk teprve
doví jak to opravdu funguje.

Ať už knihu, nebo jiný ucelený zdroj, já osobně bych uvítal nějaký
"materiál pro vyšší dívčí". Prostě seznam takových těch super truper
triků. Aktuálně ty úžasnosti, které jdou v pythonu dělat nasávám z
článků rozsetých kdesi po netu, nebo občas i ve zdrojových kódech, ale
ucelené místo jsem nenašel vlastně mima PEPu B-)

Ondra

V Fri, 15 Apr 2016 08:02:32 -0700 (PDT)
Libor Jelínek <ljelinek na virtage.com> napsáno: