[python] Aktuální učebnice Pythonu

Hynek Fabian hynek.fabian na firma.seznam.cz
Pondělí Duben 18 18:42:15 CEST 2016

Zkušenému kafaři bych (jako obvykle) pro začátek doporučil krátký
článeček od Ebyho:

http://dirtsimple.org/2004/12/python-is-not-java.html

Není to o syntaxi (kterou se beztak naučíš za večer) ale spíše o zvycích
(a zlozvycích) které se odnaučit.