[python] Python na frontendu, Brython

Ales Zoulek ales.zoulek na gmail.com
Úterý Duben 19 14:28:16 CEST 2016

Myslim, ze Honzuv bod 3. v zasade vystihuje podstatu celeho problemu. Na
jednu stranu se asi neni treba tvarit, ze jeden jazyk je vhodny vsude. Na
druhou fakt, ze ve vetsine prostredi ma clovek vyber z nekolika vhodnych
moznosti, na FE to uplne neplati neni vubec zdravej.
A tak vznikaj vsechny mozny coffeescript, clojurescripty, brythony. A jak
bych si pral rozumnou alternativu pro JS a muj vnitrni python-geek by
fandil i brythonu, tak nejak mi prijdou vsechny vlastne trosku "usmudlany".
Jsou to hezky a cool veci, ale ...

On Tue, Apr 19, 2016 at 11:35 AM Honza Javorek <mail na honzajavorek.cz> wrote:

> Ahoj!
>
> Vidíš, a já bych se o tom klidně rád pobavil, v tomhle směru se snažím
> spíš naslouchat, než někomu něco vnucovat. Jazyky jsou jen nástroje. Sám JS
> rád nemám, takže se jej zastávám nerad a pohledy jiných na totéž mě celkem
> zajímají. Proč myslíš, že nemá smysl o tom diskutovat nebo se o něco
> snažit? Ale tak zdravím aspoň zpátky! :-)
>
> Honza

>>> 2. dynamicke/skriptovaci jazyky na vykon programatora: python, ruby