[python] Python na frontendu, Brython

Honza Javorek mail na honzajavorek.cz
Středa Duben 20 11:23:43 CEST 2016

Jinak pridam, ze uzavreny ekosystem jednoho jazyka je uplne beznej. Vem si
ze pokud chces automatizovat Blender, mas na vyber jen Python proste. A
nikomu to nevadi, protoze jsou radi, ze ho vubec muzou naskriptovat :D

Problem to ale zacina byt, pokud se ten ekosystem dostane do hodne sirokeho
mainstreamu a je dulezity i pro lidi z jinych oboru v nem neco delat,
jelikoz je to misto, kde se vyskytuje drtiva vetsina lidi, publika,
uzivatelu. Tzn. dnes hlavne web a mobilni appky.