[python] Python na frontendu, Brython

Ken Mijime kenaco666 na gmail.com
Středa Duben 20 12:16:47 CEST 2016

Ja súhlasím takmer so všetkým čo si zhruba písal. Tiež nemám JS v láske,
aby bolo jasné, ale triezvy pohľad na vec je že je to hegemón webu.

Nesúhlasím s tým že ľudia nevymýšľajú znova kolo, s každým novým
frameworkom mám práve pocit že je to taká továrnička na kola len sa mení
brand.

Vec na ktorú by som sa sústredil je tá výuka. Čo je jej cieľom? Ukázať
nejaké zaujímavé veci, či dodať študentom praktické znalosti a
informácie? Pri prvej odpovedi sa teda prikláňam k Brythonu, WEB ASM,
Kiwi a čomukoľvek zaujímavému. Pri druhej si proste musíme chladnokrvne
priznať že HTML+CSS+JS je zatiaľ svatá trojica moderného webu, bez
ktorých nemôže byť o žiadnej praxi ani reč.