[python] [django-cs] Přednášejte na letošním PyCon CZ!

Tomáš Ehrlich tomas.ehrlich na gmail.com
Pátek Srpen 12 11:44:35 CEST 2016

Omlouvám se,
ještě ta url: https://cz.pycon.org/2016/proposals/talks <https://cz.pycon.org/2016/proposals/talks>

Ta první by fungovala taky, ale museli byste projít README na GitHubu a při té příležitosti poslat i nějaký ten PR :)

Tom